tisdag 8 maj 2012

Vad ska vi äta?

Lördagen och konfirmationen närmar sig. Menyn är klar och för att underlätta för våra gäster kommer det att finnas små skyltar på buffébordet. Dessa jättefina hållare jag fått låna av min kollegas fru. Visst är de fina, tack snälla Linda! :)

Lapparna som sitter på hållarna har en fin "krussidulli" text och pappret är ljusgrått. Jag rev ut lapparna och sedan brände jag kanterna, blev riktigt bra!

Nu ska jag kolla igenom mina listor igen. Hade aldrig klarat livet utan listor, haha.

Sköt om er!
Kramar från Nette

4 kommentarer:

Vintage House sa...

det blev super och listor är toppen..
ha det så himla gott
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Vilka fina skyltar :-) Ja vad skulle man göra utan dessa listor som hjälper en att planera och förbereda...hihii jag skriver också listor på typ allt :-))

Ha en toppenfin kväll!
Kram Paula

www.InWhite4You.se sa...

Oh vad fint du fixar till festligheten. Bra jobbat! Vill gärna se mer hur det går
Kram Lena

Hem och Lycka sa...

Så fint du fixar! Kram Mia