söndag 27 maj 2012

Min dag!

Visst är morsdag en underbar dag, men som mamma är det ju min dag varje dag. Men visst är det underbart att bli lite extra ompysslad under en hel dag.

Här har hemmet blivit dammsugit, tvätten blivit vikt och lagd på respektive rum. Middagen fixades av barnen, grillen åkte fram från sin vintervila. Gott kött o klyftpotatis med goda såser blev jag bjuden på.
Såå gott det var!!!

Kolla in mina fina morsdagspresenter!!
Mina barn vet verkligen vad deras mamma gillar! :)

Till efterrätt bjöd jag på marängbakelser med jordgubbar, smarrigt värre var det. Receptet har jag fått från bloggen "Loppisliv", och det kan jag verkligen rekommendera.

I morgon är det en vanlig måndag igen, men denna dagen lever jag länge på.

Anton & Annie, jag älskar er över allt!




Inga kommentarer: