fredag 11 maj 2012

Fixar och donar!

I morgon är det äntligen dags för konfirmationen!!

Har varit ledig igår och idag, tur är väl det. Tusen saker har fixats och en massa mat har lagats och nu är det mesta klart.

Tänkte sätta fram olika kaffekoppar och muggar. Det är ju så olika hur man vill ha sitt kaffe. :)

Denna kaffeservisen var min mormors. Assietterna använder vi ofta, men inte kopparna, men nu är det dags!!

Har gjort åtta små vaser med rosor till bordsdekoration och till toan (så klart)

Jag hoppas att jag hinner ta något foto på buffébordet innan vi hinner "förstöra" det.

Ha en trevlig fredagskväll! Här kommer vi inte ha tid med något fredagsmys ;)

4 kommentarer:

www.InWhite4You.se sa...

oh vad härligt att få duka fint och än och äntligen få ställa till med ett stort kalas. Hoppas ni får en fin dag.
Kram Lena
ps Ljuvliga rosor ds

Fröken Fräken sa...

Låter som att förberedelserna är i full gång! Hoppas att allt går bra, själv valde jag att inte konfirmera mig så jag vet inte riktigt hur stora kalas det brukar vara vid ett sådant tillfälle.

Roligt att du såg min nya header, försökte knåpa ihop en i en liten annan stil!

Spets och Silver sa...

Tack snälla du!!

Spets och Silver sa...

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera. Tänk du har ju så mycket själv runt dig o ditt hem.