söndag 20 maj 2012

Underbara ledighet!

Dessa dagar var precis vad jag behövde för att varva ner o komma i fas igen.

I går var jag på en dammiddag med ett gäng härliga tjejer. Så himla kul, det är träffar som jag verkligen ser fram emot. Vi kallar oss för "kakaduorna", ni kan säkert gissa varför, hihi.

Hade lovat att ta det lugnt denna helgen men startade med en ommöblering i vardagsrummet. Tack o lov så har jag en hjälpsam familj, sonen o dottern gjorde som jag önskade o då gick det undan! Sedan var bara det roliga piffet kvar till mig :) Lyktan som hänger i taket fick jag av min pappa o styvmor, den är sååå fin på kvällarna när det är tänd.

Idag är det sommar här nere i södern. Dottern, de små och jag tog en tur ner till stranden (där hundar får vara). På strandängarna gick får och lamm o betade. Visst är de söta! Gillar de svarta lammen mest ;).

Har lite datorstrul för tillfälligt, så både foton och inlägget är gjorda med iPhonen. Men bättre än inget, eller hur?

Ha en fortsatt skön helg!

Kramkram från Nette

1 kommentar:

Rose Garden Malevik sa...

ja ledigt e aldrig fel :)
fina bilder.....
å missa nu inte....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter..
94fina bloggar med.....
VÄLKOMMEN :)
Håkan