söndag 13 maj 2012

Dottern!

Nu är festligheterna över och det känns som om luften gått ur en. I dag har hemmet återställts, så skönt! :)

Lite extra fint är det, de små rosenvaserna vi hade som bordsdekoration står lite här och var.

Här kommer foto på min fina dotter. Hon fick hjälp med håret av en tjej som heter Elna Grönberg och är från Trelleborg.
Elna har också en blogg elnagronberg.blogg.se (vet tyvärr inte hur man länkar)

Nu blir det bara "slapp i soffan".
Ha en skön söndagskväll!!
Kramkram <3

2 kommentarer:

LissasVita sa...

Hejsan Nette! Vad trevligt att du hittade till mig,ja via Sandra..vi är ju arbetskamrater! Jag har inte bloggat mer än sedan okt i fjol ,det är en ny liten värld...man måste hänga på annars syns man inte ,så det tar en del av ens tid! Men just nu är det roligt!!Ser att även du gilla inredning..här är det vitt som gäller....och gammalt...Ni har fixat konfirmation med söta dottern,skönt det är rott i land...jag har sonens student framför mig. Kramen Lisbeth

Vintage House sa...

så skönt för er och härliga bilder...
ha en go och härlig vecka
kram
sandra