måndag 14 maj 2012

Släkten i skåpet!

Måndag och allt är tillbaka i sin vanliga gång igen. Visst är det jättekul att ställa till med fest, men det tar på krafterna. Såå skönt att bara jobba tre dagar denna veckan. :)

Detta skåp har jag fått av min kusin Linda i huvudstaden. Det är inget gammalt skåp, jo kanske 15 år hihi men jag älskar det!!

Jag har fyllt det med gamla fotografier på gamla släktingar o på folk som vi tyvärr inte har en aning om vem det är.

Familjen på fotot kallar jag "Lyckliga Familjen". Vi har på alla sätt o vis försökt att hitta info om denna familjen. Min pappa har frågat på hembygdsgården i Lönsboda i norra Skåne, vi vet att fotot är taget där. Han har även frågat folk som "har koll" på gamla invånare, men icke, inte någon vet vem de är.

Jag tycker att kvinnan ser så harmonisk ut och hennes make ser så stolt ut. Undrar fortfarande vem de är.

Ha en skön måndagskväll på er alla!
Kramkram från Nette

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilket fint skåp du gjort! Hoppas ni får reda på vilka era släktingar är.

kram Mia

Vitspets sa...

Åhh jättefint ...
Kram karina

Lilla Blanka sa...

Härligt med de fina släktbilderna!

Jättefina bilder på din söta dotter i förra inlägget!

Kram
Mia