måndag 21 maj 2012

Blommande träd

Vilket underbart väder!! Kan man annat än att vara glad.
Måtte det hålla i sig läääänge.

















Jag älskar att gå omkring i stadens gamla kvarter och titta in i trädgårdarna där alla träd blommar så fint. Det är något speciellt med gamla trädgårdar och träd. Knotiga gamla träd som är helt översållade av vita blommor och gamla trogna perenner för att inte tala om alla vackra gamla rosor.

Tänk om man hade haft en trädgård, vilken lycka. Den hade inte behövt vara stor och inte ens gammal.

Jag fortsätter att drömma och njuta av andras så länge.


















Fotona har min duktiga dotter tagit.

Önskar er alla en riktigt bra och solig dag!

Kramar från Nette

2 kommentarer:

Marina sa...

Så vackert ute nu!

/Marina

Designe sa...

Oj, så vackert! Håller med om att det är härligt att gå och kika in i andras vackra trädgårdar! :)

Jo, ang. blomman sophora så var jag in i en blomsterbutik i Sundsvall och frågade efter den och den fanns..blev jättepaff för jag trodde jag skulle få söka länge efter den! :) Bra pris var det oxå!

Ha en fin vecka! Kram :)