söndag 1 juli 2012

Madonna

Vilket underbart söndagsväder vi haft!
Det blev att packa korgen och åka till Beddingestrand ett par timmar.
Lite lustigt att denna, en av Skånes sydligaste stränder, hade mest "Stockholmare" på besök idag.
Men jag förstår, så fin strand finns bara på sydkusten :)
Hoppas på lika fint väder imorgon.

Lovade att jag skulle visa minnes saken jag köpte på Visingsö.
En madonna!
Ja, inte är den där ifrån. Tror nog att många känner igen den.

Jovisst är det en madonna från Jeanne D'arc. 

Den lilla (väldigt) vita köpte jag på en utförsäljning i våras.

Nu har jag en liten madonna, denna i "mitt emellan" storlek, så givetvis önskar jag mig en stooor också :)

Vill ni inte titta på fotboll så rekommenderar jag "Barnmorskan i East End" på Svt1. Jättebra serie.


Ha en trevligt söndagskväll!

Kramar till er alla!
Nette

1 kommentar:

Kifus sa...

Beautiful images, Nette!

Have a wonderful week!